Înapoi la pagina principală

Termeni și Condiții (SOL)

Ultima actualizare: Decembrie 2024

1. Informații Generale

Prezentul document stabilește termenii și condițiile de utilizare a serviciilor oferite de Acoperiș la Gata SRL (denumită în continuare "Compania", "Noi"), cu sediul în Timișoara, România.

Prin solicitarea serviciilor noastre sau prin utilizarea acestui website, sunteți de acord cu prezentele Termeni și Condiții.

2. Serviciile Oferite

Acoperiș la Gata oferă următoarele categorii de servicii:

  • Montaj acoperișuri noi (țiglă metalică, ceramică, tablă, șindrilă)
  • Reparații și întreținere acoperișuri
  • Lucrări de dulgherie pentru structuri de acoperiș
  • Montaj accesorii (jgheaburi, burlane, ferestre mansardă)
  • Consultanță și evaluare tehnică

3. Procesul de Contractare

3.1 Solicitarea Ofertei

Clientul poate solicita o ofertă prin telefon, email sau prin intermediul formularului de pe website. Evaluarea la fața locului este gratuită în zona Timișoara și 100km rază.

3.2 Oferta de Preț

În urma evaluării, vom furniza o ofertă detaliată care include: descrierea lucrărilor, materialele propuse, prețul total (manoperă + materiale), termenul de execuție și condițiile de garanție.

3.3 Acceptarea Ofertei

Oferta este valabilă 30 de zile de la data emiterii. Acceptarea se face prin semnarea contractului de prestări servicii și achitarea avansului (dacă este cazul).

4. Prețuri și Modalități de Plată

4.1 Prețuri

Prețurile prezentate în ofertă sunt finale și includ TVA (dacă este aplicabil). Prețurile pot fi modificate doar prin acord scris între părți, în cazul unor lucrări suplimentare solicitate de client.

4.2 Modalități de Plată

  • Numerar
  • Transfer bancar
  • Plata se poate efectua în tranșe, conform contractului

4.3 Termene de Plată

De regulă, se solicită un avans de 30% la semnarea contractului, iar restul sumei la finalizarea lucrărilor. Termenii exacți sunt specificați în contract.

5. Execuția Lucrărilor

5.1 Programare

Data de începere a lucrărilor este stabilită de comun acord și confirmată în scris. Ne rezervăm dreptul de a reprograma în cazul condițiilor meteo nefavorabile.

5.2 Acces la Proprietate

Clientul va asigura accesul echipei noastre la proprietate în perioada convenită. De asemenea, va asigura un spațiu pentru depozitarea materialelor.

5.3 Modificări în Timpul Execuției

Orice modificare față de specificațiile inițiale trebuie convenită în scris și poate afecta prețul și termenul de finalizare.

6. Garanții

6.1 Garanție Manoperă

Oferim garanție pentru manoperă conform următoarelor termene:

  • Montaj acoperiș nou: 5-10 ani
  • Reparații: 2-5 ani
  • Lucrări dulgherie: 5-10 ani
  • Montaj accesorii: 2-3 ani

6.2 Garanție Materiale

Materialele beneficiază de garanția producătorului. Vom furniza toate certificatele și documentele de garanție la predarea lucrării.

6.3 Excluderi din Garanție

Garanția nu acoperă:

  • Daunele cauzate de calamități naturale
  • Modificările efectuate de terți
  • Lipsa întreținerii conform recomandărilor
  • Uzura normală

7. Responsabilități

7.1 Responsabilitățile Companiei

  • Executarea lucrărilor conform standardelor profesionale
  • Utilizarea materialelor convenite
  • Respectarea termenelor asumate
  • Asigurarea securității șantierului
  • Curățenia după finalizarea lucrărilor

7.2 Responsabilitățile Clientului

  • Furnizarea de informații corecte despre proprietate
  • Asigurarea accesului la locația lucrărilor
  • Efectuarea plăților la termenele convenite
  • Obținerea autorizațiilor necesare (dacă este cazul)

8. Anulare și Reziliere

8.1 Anulare de către Client

Clientul poate anula contractul în scris. În cazul anulării după comandarea materialelor, clientul va suporta costul acestora.

8.2 Reziliere

Oricare dintre părți poate rezilia contractul în cazul nerespectării obligațiilor de către cealaltă parte, cu o notificare scrisă de 7 zile.

9. Forța Majoră

Niciuna dintre părți nu va fi responsabilă pentru neîndeplinirea obligațiilor cauzată de evenimente de forță majoră (calamități naturale, restricții legale etc.).

10. Litigii

Orice litigiu va fi soluționat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi supus instanțelor competente din Timișoara, România.

11. Modificări ale Termenilor

Ne rezervăm dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții. Modificările vor fi publicate pe website și vor intra în vigoare la 30 de zile de la publicare.

12. Contact

Pentru orice întrebări privind acești Termeni și Condiții, ne puteți contacta:

  • Telefon: +40 759 614 930
  • Email: 231321@gmail.com
  • Program: Disponibili 24/7

Pentru întrebări sau nelămuriri, contactați-ne la 231321@gmail.com sau telefonic la +40 759 614 930